teisipäev, jaanuar 21

tere talv

pühapäeval käisin hostvendadega – jesper, mattis ja casper kõik – mäesuusatamas. lähim koht selle tegemiseks on natuke lahjem versioon kuutsemäest – ainult üks nõlv ja pole nii õdus – aga selle teeb rohkem kui tasa see, et ta on neli kilomeetrit mu kodust ja koduleht väidab, et 800 m pikk (eh, minu meelest on see küngas/mägi kokku 800 m, aga nõlv ise on sest vaid pool) laskumine on. oli natuke jääs ja pilves ilm oli, aga muidu oli küll väga mõnus. ja assa mait, see vaade!!

muuseas, kas mainisin, et jesper pole just lumelauaäss? vast kaasasündinud. mattis lõhkus enda lumelaua tund aega pärast mäele jõudmist ära. võta näpust. norrakad või asi.

mul oli täna selle nädala viimane koolipäev. (ja ometi on tunne, kui oleks terve nädal juba tulnud ja olnud ja läinud.) homme lähen oma tuberkoloositust tõestama hønefossi haiglasse (ribiröntgen, jee!) ja neljapäeval juba bergenisse! senikaua valutab üle keha ja olen niiiiii väsinud. ehk: hakkasin jõusaalis käima ja tundub, et teen seda õigesti (või väga–väga valesti heheh.) koolist vaid mõnisada meetrit on väga mõnus koht, mil nimeks åmot frisktrening. mul on tunne, et ma olen sest juba rääkinud, aga ma ei tea. ma olen ausalt jube väsinud. jessas. ma lähen parem minema ja vaatan filmi või miskit.

PS – kui te olete how i met your motheri osas alla andnud, siis tänane osa oli super. vaadake. :D

2 kommentaari:

  1. Anonüümne23.01.14, 20:34

    Hei, lahe blogi, loen alati huviga su uusi postitusi. :)

    Mule oleks muidu üks küsimus Norra hindade kohta, kuna tahaksin ise Oslosse sõita. Oskad sa öelda umbkaudset summat, kui palju võiks päevas toidu jms väiksemate asjade peale kuluda (kui osta supermarketist süüa ja käia odavamates söögikohtades)? Ma olen lihtsalt üsna nõutu, kuna kõik räägivad, et Norra on hästi kallis aga mul pole ettekujutustki :D

    Sorri lambise küsimuse pärast ja vahvat vahetusaasta jätku :)

    VastaKustuta
  2. Heihei! Parem hilja kui mitte kunagi? Ei usu, aga vastan sellegipoolest: odavalt väljas süüa on võimatu, mitte miski alla 10 euro ei maksa. Toit iseenesest pole väga kallis, teenindus on Norras kallis. Mine kindlasti poodi, mille nimi on Kiwi, sest see on kõige odavam ja juba ühe ostukorviga on vahe sees. Kulutada võib vähem või rohkem raha, see on täiesti sinus kinni, aga mina alla kümne euro ühe poekorvi peale -- natuke puuvilju, juurvilju, jogurt, šokolaad (vahetusõpilane siiski!), pähklid -- hästi ei kuluta. NOKidega harjub kiiresti ära ja hindadega ka, kui siin elada, aga külla tulles võib asi raskemaks muutuda. :D

    Suur-suur tänu lugemast, igatahes, ja ma loodan, et sellest vastusest on kellelgi vähemalt kasu, ja vabandused, et ma seda varem ei näinud. Kallid!

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!