pühapäev, märts 30

ayayayayayayyy!

jälle mina! eelmine laupäev, matk, 6 kraadi, 8 km!
Heihei!! Kuna mu elu-olu on vahepeal nii toredaks muutunud siin Norras, siis tõtt-öelda ei tea ma, millest siia kirjutada. Hingevalust võin referaate kirjutada, nagu te näinud olete. :D

Niisiis -- kui teil on küsimusi mu vahetusaasta, Norra, perevahetuse, YFU, vahetusõpilaseks minemise, või üleüldse elu ja eksistentsi kohta, pange kommentaaridesse ja ma teen küssade-vastuste postituse nii kolmapäeva kanti, viimasena, nagu ma ikka trendidele järgi jõuan. Kõik teemad lubatud.

(pls mind mitte rippuma jätta ehk Pille/Johanna, kui seda loete mõne päeva pärast ja kõik tühi on, küsige...mis mu lemmiktoit on, näiteks. :D)

tuhat tänu, näeme varsti!!

PS. fun fact: ulusin silmad peast välja HIMYMi eelviimase osa peale. Varun juba taskurätikuid viimaseks osaks.
PS2. ma nägin täna unes, et olin Eestis keskkoolis, ühikas ja sain teada, et üks lastevastane mõrvar, kes mehi kastreerib ja naisi kõhtu lööb, liigub kooli alas ringi, läksin seda direktorile nuttes rääkima ja tahtsin ühikast ära minna, aga ta ei lubanud. Siis istusin oma ühikas ja järsku löödi mu uks lahti ja sekundi murdosa jooksul tormas too mõrvar (kes nägi välja, nagu ma hiljem mõistsin täpselt kui need kiilakad mehed GoTi house of undyingis) karjudes mu uksest sisse, pussitas mind kõhtu ja ta jooksis uuesti välja. Ma üritasin talle öelda, et ma ei taha kunagi lapsi, et pole vaja mind pussitada, aga ta oli juba läinud. siis ärkasin üles, kell 7 pühapäeva hommikul ja magama enam ei jäänud, sest ma pole ausalt elus nii hirmul olnud. PALUN SELETAGE??????

10 kommentaari:

  1. Elina, sa mõtled liiga palju GoTi ja Red Weddingu peale. That's all there is to it.

    Umm. Kas koolis on vahepeal midagi juhtunud? Kas Norras juhtub jätkuvalt asju, mis sulle nö kultuurišoki tekitavad? Erm. I am a failure with questions. Tija out.

    VastaKustuta
  2. Jöss kui kõva, mu au on eos päästetud! :D Ma ei suuda GoTi ära oodata arhaehfsxv,jugk. (Taoline on mu emotsioon. NÄDAL VEEL.)

    VastaKustuta
  3. Oi, mul saab lõbus olema, kui sa uusi plot twiste teada saama hakkad :3
    (miks on eesti keel minu suus nii kohmakaks muutunud..? ._. Halp)

    VastaKustuta
  4. Paneks laik nendele PS'idele. Ja anna andeks, kui oli kohatu naerda su unenäo üle :D Ma kujutasin seda vist liiga elavalt ja natuke naljakamalt ette kui võis :(
    Aga kui ma juba siin olen, võin küsida ka:
    1. Olid sa kohe kindel et lähed YESile või käis läbi ka mõte et tahad norrasse veidi kauemaks jääda?
    2. Kas norra toit on parem kui eesti? :D
    3. Tegid endale enne tulekut eesmärke ka? Mis need olid ja oled juba täitnud?
    4. Kuidas keelega on?
    5. Teiste Norra vahetusõpilastega suhtled ka?
    6. Kui tulevikule mõelda meeldib(mulle nt ei meeldi), siis kas see on kasvõi natuke seotud Norraga?
    7. Näitab Norra televisioon Goti uut seasonit? :D

    VastaKustuta
  5. Palun räägi puhtinformatiivselt, kui palju sa reaalselt Norras õpid. See tähendab, kui suure osa tundidest sa kuulad ja kaasa teed/teha üritad (kui suure osa muuga tegeled/magad/telefonis oled/teisteks aineteks õpid/loed), kui palju sa kodutöid teed ja kas see on vahetusõpilaste puhul tavaline, parem või halvem.
    Aitäh, ära igno seda küsimust plzzzzz
    (ma lõpetasin just uurimistöööööööö)

    VastaKustuta
  6. kas sa oled muid unenägusid ka viimasel ajal näinud? (ja mis on parimad?) (yeees unenäofandom minu poolt nagu arvata oli:D ja pean tunnistama, et ma naersin ka su une üle tiba rohkem, kui kohane...)
    kas loed norras palju ilukirjandust? mida ja mis keeles?
    mis on siis see kõige-kõige meeldejäävam hetk/päev, mis kohe esimesena norra ja vahetusaastaga seoses pähe kargab?
    nendest kohtadest norras, kus oled käinud, milline on kõige kaunima loodusega ala? milline linnadest on lemmik ja miks?
    kas oled enda sees selliseid väga konkreetseid muutusi täheldanud siin vahetusaastal viibides? milliseid? (see on küll natuke isiklik küsimus, nii et kui ei soovi, ära vasta!!)
    pane hinnang oma vahetusaastale, aga mitte number, vaid värv. tähendab, pane värving. mis värvi see aasta kõige rohkem meenutab?
    mis sa arvad, mis on esimene asi, mida eestisse jõudes tegema tormad, kui esimene suur reisiväsimus möödas on?
    kui osalesid nanowrimos, siis mil määral norras viibimine su romaani mõjutas?
    mis on siiani olnud parim avastus norra muusikamaastikult?

    vabandust, ma loodan, et ma liiale ei läinud... :D

    VastaKustuta
  7. Kuidas norrakad välismaalastesse suhtuvad?
    Ja mind kui veganit huvitaks väga missuguseid taimetoite seal süüakse.

    Muidu mulle väga meeldib su blogi ja ootan uusi postitusi alati.

    VastaKustuta
  8. (see televisiooniküsimus oli lihtsalt kas sul on hbo)

    VastaKustuta
  9. Hei!

    Kuna sinu norra keele oskuse kohta on juba küsimus olemas, siis küsin teiste keelte kohta. Kas emakeel kõlab veidralt? Ning kas mõni teine võõrkeel on ka rooste läinud? :)

    Miks peaks tulevane vahetusõpilane oma sihtmaaks just Norra valima?

    Kas tunned, et tegid vahetusaasta alguses mõne vea või oleksid pidanud teisiti alustama (loe: millist nõu annad tulevastele võpidele, et nad saaksid oma vahetusaastat täielikult nautida)?

    Ole tubli ja jään postitusi ootama!

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!