kolmapäev, juuni 11

TRE DAGAR.




inget växer.
lyssna på kent känns som de förste månederna i norge, att lyssna til dette språket, men förstå ingenting. jag kännar hvor mange fel jag tar i denne teksten, men A for effort, (inte sant)?
alla för alla, en för en -- det är tvärtom det vi lärt oss i min första skola. men det har blivit min favoritlåt deras, la belle epoque, vacker faktiskt.
men det är en chans att se hur mycket jag har læert, verkligen. till minne av dessa dagar och veckor då jag var så osäker.

det har varit för många fel i det här inlägget redan, så jag lämnar det vid en adjö.

(nej, svenska låter bättre än det är skrivet. jag fastnar med norska.)

2 kommentaari:

  1. jag trodde att det är norska och var glad att jag förstod, men det är ju svenska :( :D

    VastaKustuta
  2. neida, det var ikke norsk, jeg kunne skrive myyyyyyye mer på norsk. :D imponerende at du kan svensk, du østerrikske jenta! (har jeg forvirret deg allerede? :D)

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!