laupäev, juuni 21

viimane koolipäev!

hei! tulen just linda sünnipäevalt ja olen rampväsinud, ja homme hommikul sõidame dinaga hønefossi, aga ma pean enne magamaminekut jagama enda viimast koolipäeva rosthaug videregående skoles. 

läksime kaheksaks kooli. jaotati meid viite meeskonda, klassinimekirja järgi, ja kõik pidid viis küsimust mõtlema, nii et iga grupp pidi 20 küsimusele vastused leidma. lõbus oli! palju küsimusi jalka mm-ist, monu küsimusele "fennek on...?" ei teadnud mitte kui keegi vastust! (fennek on üks rebaseliik.) kui quiz läbi, oli meil veerandtunnine paus enne filmivaatamist. see sai läbi ja siis. ja siis ütles meie klassijuhataja ingjerd, et nonii, viimane kord kui elina ja eleanor meie klassis on, vahas poeetilist kiitust ja lubas järgmise õppeaasta alguses minu eksamiks kirjutatud essee "mis on tüüpiline norra" ette lugeda. ahahah. igatpidi armas ja igatpidi tore! andis meile mõlemale siis norrakeelse raamatu, mille raamatukogu meile "annetanud" oli, kaardi kõigi klassikaaslaste nimedega ja pakitud kingituse. klass plaksutas, kõvasti, ja mul tuli vaat et pisar silma. eleanor ei saanud suurt midagi toimuvast aru, sest ta norra keelt ei räägi, aga ma usun, et temagi oli liigutatud.

vaatasime siis filmi, dumb & dumber, mis oli üllatavalt naljakas (vetsuhuumor oli mööda, aga muidu oli lõbus). see oli klassi soov olnud seda vaadata. kui see läbi, ütles ingjerd veel paar viimast sõna ja siis. ja siis tulid kõik klassikaaslased ja kallistasid meid. viimane kui üks. mul oli lendamise tunne. mõtlesin, kuidas ma kõigi nimesid tean. ja kuidas mul on kõigist kas või pool head mälestust. hea oli. nii hea. ma ei oodanud sellist lõppu, tõesti kohe absoluutselt ei oodanud, mitte midagigi sellest, sest kooliaasta lõppeb siin niisama mittepidulikult kui algab. kõndisin koos lindaga koolist välja, rahu ja rõõm südames.

takk for meg, rosthaug!

2 kommentaari:

  1. Anonüümne23.06.14, 01:55

    Mind huvitab, et millega sa pilte teed? Alati on nii ilusad.

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Ma teen pilti Canon 1100D-ga, aga -- riskides üleolevana kõlamisega -- tõtt-öelda teeksin ma ükskõik millise kaameraga enam-vähem samasuguseid pilte, peegelkaamera Manual-mode aitab mul lihtsalt värvisügavust täpselt sellisena esile tuua, kui ma seda tahan. Selle blogi pildid on taolised nagu nad on seepärast, et ma teen väga palju pilti (40k Norras, yo!) ja eksperimenteerin nii kaamera kui Lightroomiga ja kulutan iga pildiseeria peale rohkem aega, kui mul päriselt on.

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!