esmaspäev, august 4

lõpp

üks vahetusaasta, kümme kilo ja virn norrakeelseid raamatuid hiljem olen tagasi eestis, tallinnas, oma kodus. hetkeks. jõudsin juba kuu eest, aga ma pole veel saanud maha istuda. eesti on mind pidevalt mõnusalt üllatanud. teen aastast sisemaal elamist jõuga tagasi, olen iga päev rannas (hiiumaal ujusin kolm korda päevas, ja liiv on vist muutunud osaks minust).
leidsin oma YFU lennust inimesed, kellega koos olemine on vaat et sama hea, kui norras olemine. ainus, mis mulle ette jäänud on -- cool d kunagine laul "pole sinu asi see" kummitab mind tihti, sest inimesed on siin veidralt kinni ses, mida teised (mina) teevad (teen). norraga võrdlen kõike igal sammul, just nagu sinna jõudes kõike eestiga võrdlesin. so it goes.

YES oli vahva (vihma sadas palju, aga õhtud olid suuuuurepärased) -- pea kõik mu vahetusõpilastest sõbrad olid seal koos, mis oli hästi kihvt. kujutate te ette, kui paljusid sakslasi ma nüüd tean? 

ma ei taha enda tuba koristada. seal hoian ma oma pea segadust. laual on kõik, mille eestisse jätsin ja kõik, mille norrast tõin. kaalun koristusteenuse tellimist. (ei, ma pole veel midagi peale riiete lahti pakkinud.)

JO oli ka vahva. sellest rohkem ma ei räägi. seda peab ise läbi tegema. kohtusin veel paljude hästi toredate oma lennu võpidega!

ma olen selle postituse avaldamist nii kaua edasi lükanud, et enam ei tee, kuigi täna olen kurb ja tahan tagasi koju, norrasse minna. vaatasin terve õhtu pilte ja kollektiveti videosid ja rääkisin merethega. ostan varsti lennupileti. või ujun. vahet pole.

suur-suur-suur tänu kõigile, kes lugesid või pilte vaatasid! oli lust seda blogi pidada. kallid!

lõpetuseks, päris lõpetuseks siis, praeguseks, natukene norra huumorit:



:'))

1 kommentaar:

  1. Our new album Wiggle Pop will be out on CD by August 31st
    ��
    ��
    ❤️
    ��

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!