reede, august 23

kodu on tore, kool on miskit miskit ja matkamine on ÄGE

tänane on seni olnud taoline, et tasakaalustamiseks peaks järgnev anti-halenaljakas olema.

jõudsin just koju. olin täna väga uhke, et lõpuks saan minagi esimest korda ise terve tee bussidega (neid on kaks) koju sõidetud, sest olin õiges bussipeatuses kümme minutit enne bussi minekut ja bussipeatus oli inimesi täis. kõik super. kuni kõik inimesed åmoti (teises suunas kodust) bussi peale läksid ja üks buss mööda kruiisis. hostvend mattis lehvitas veel aknast. telefon oli tühi. järgmise bussini oli kaks tundi ja ma otsustasin oma 8km mööda käänulist øst-modumveienit koju kõndida. umbes poole tee peal tuli mulle hostema autoga vastu ja nüüd, nagu mainitud, olen kodus. mul neid lugusid aasta lõpuks vast raamatujagu olemas.

koolist ma suurt miskit rääkida ei saa ega taha. inglise keelt nad rääkida ei taha ja mina ei julge. aga äkki läheb paremaks asi, muidu ma seda keelt selgeks ei saa.

lõin endale väikesed eesmärgid: õppida iga päev viis-kuus uut norrakeelset sõna (tänased: sarved, kiire, aeglane, mõeldud-tehtud, faq, vaene, bioloogia) ja rääkida ühe uue inimesega. osad sõnad (tere, palun-aitäh, võib-olla, eri toiduained, tähtkujud, siltidepealsed sõnad) tulevad iseenesest ja need mõned sõnad on tegelikult päris hästi. mulle tundus see eestis olles, aastat ette kujutades, jube vähe, aga noh, reaalsus jõudis kätte ja nüüd ma tean, mitte ei kujutle.

pereelu, seevastu, on SUPER. ma naudin põhjalikult meie skandinaavia õhtusööke (istud ja räägid ja sööd ka natuke) ja eilne õhtu oli parim siinne seni jumala kindlalt. jesper on maailma kõige ägedam lillebror (väike vend)!!

käisime eile marju korjamas. mina ei teadnud seda, aga see kujunes matkaks ja nii ta vast mõeldud oligi. mu norrapärased (kuigi mürsikueas ja eestist ostetud) converse'id olid lõpuks läbivettinud ja naeratus oli suurem, kui see pika aja jooksul olnud on.

eilsed sõnad: maasikas, peegel, kirjeldama, noorus, püüdma















mattis -- jesper

tagasitulles tegin vaatest pilti ja sõime mitu korda sulanud ja uuesti tahkunud kvikk lunsjit (mis, muide, on mesikäpa moodi ja väga-väga hea.)







õhtul vaatasime jesperiga star warsi ja võitlesime lightsaberitega (tal on neid kolm!!!) ja jõime teed. ja ta jõi kakaod või šokolaadipiima, ma pole päris kindel. "no, i am your father" osa mängisime läbi. ja ma tean star warsist palju vähem kui tema ja see on natuke kurb.

täna õhtul tuleb kolmas vend nädalavahetuseks siia. hmmm. saab siis näha. nalja saab igal juhul, sest õhtusöögilauas räägitakse kindlasti minu rännakust koju (ja kõikidest ülejäänud eksimustest, sest mina seda ühistransporti ei jaga) pluss proovivad nad veel eesti sööki. ma olen neile kolm korda öelnud, et ehk ei tasu kamatahvliga siiski riskida, aga nad muutuvad sellest veel entusiastlikumaks. heh. igatahes on hästi. olge tublid, eesti rahvas!

pss. õhtu on nähtavasti käes -- kohtusin just casperiga. MAN HE'S CUTE. üheteistaastane ja kräsupea ja väga-väga armas.

2 kommentaari:

  1. T2iesti jube kui v2ga ma sind selle matkamise osas kadestan. N2eb nii kohutavalt ilus v2lja. Siin Tais viskaks pildi kahe sekundiga tasku palavuse p2rast!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Läheb seal külmemaks ka? Sest siin on varsti kõik külmunud ja siis olen ma sinu peale julmalt kade.

      Kustuta

hei-hei, tore näha!