kolmapäev, september 11

dead mets ei ole nii hea, kui elada metsas

"Korjasime rødtorvmose või roos turba sammal, sammal on surnud, et ma ei tea, mis see on. Aga see on väga pehme ja kohev, see on nagu unenägu või kallistamine pilved. Mõnus.

Roslingul on Norra riigi taim. See on palju filiaale, mis levis ja kannab roosa pungad
Samuti mõrvati jõhkralt kaks kiili. Me tegime seda valge vatitups ja mürgine. Ma arvan, et see oli liiga jõhker. Meie hit nimekiri sisaldas veel konn (mida ma ja Constanza salvestatakse enne kui see sureb). Ma ei tea nime, konn, aga see oli väga väike, pruun ja täpiline. Ta hüppas kiiresti ja oli õnnelik, et vees. Olen mõned pildid konn, ehk saan kindlaks hiljem.
On olnud ka mõned seened. Kollane kukeseene seened ja pruun, mis lõhnab nii halb täna - me tegime need eile - Ma ei suuda neid piisavalt kaua, et neid identifitseerida. Vabandage. Dead mets ei ole nii hea, kui elada metsas."

- minu norrakeelse sørliraporti google translate poolne tõlge. ma arvasin, et minu kirjutatu on terava huumoriga vürtsitatud, aga see... noh... jah... pühendusega pille-riinile. aitäh, et oled ja et oled nii super.
ps. ekskursioon oli superhea ja tänane oli üks parimaid siinoldud päevi.

3 kommentaari:

  1. Pille-Riin (P)12.09.13, 17:19

    Mu <3 tilgub verd. See vaene konn...

    VastaKustuta
  2. Anonüümne14.09.13, 22:31

    Kuna alles avastasin su blogi, siis tahtsin siia postituse alla kirjutada, et sul on niihead pildid, tuleb lausa tahtmine ise seal olla! :)

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!