pühapäev, september 1

head kooli algust, eestlased! ja head pühapäeva mulle

hei-hei! esiteks tahan ära mainida, et põhjus, miks mul vahel teiega rääkides täpitähtede asemel yøå kasutuses on seisneb ses, et kooliarvutis on mul norra klaviatuur ja ma ei saa seda ise muuta. koduarvutis klõpsin pidevalt klaviatuurinuppu, et teile rõõmu teha. ärge siis pahandage, eks? aitäh!

mul pole suurt millestki rääkida ja suurt midagi teha ka pole (täpsustus: on, aga ma ei taha), nii et ma tõmbasin lõpuks viimase pooleteise nädala pildid arvutisse. ehk taas rohkem pilti kui teksti! jee? ma ei tea, kumb teile rohkem meeldib, sest kõik ainult vaatavad (1967 blogikülastust kokku) ja keegi ei kommenteeri. tnx inimesed.



norras on traditsiooniks (reaalselt) reedestel õhtutel tacosid süüa. tacolett poes on hiiglaslik ja see on seni olnud mu lemmiksöök siin. nii hea! kusjuures, norras süüakse inimese kohta kõige rohkem pitsat. maailmas.


mälestus veesõjast: casperi riided päikese käes kuivamas


tšempion isiklikult



nad käisid jääkülmas vees ujumas. osad paadiga sõitmas. mina hüppasin kivisel kaldal (st, seal olid ainult suured kivid) ja tegin pilte. ilus ilm oli, aga mul hakkas t-särgiga külm. meiega oli ka jesperi isaõde ja tema inglasest mees. inglane pidas vees kõige vähem vastu. tegime mental high five ja ma usun, et mõtlesime mõlemad "norwegians...". teate küll seda history channeli ufosarja tüüpi. ta sobiks siia hästi. ok, see läks segaseks. sorri. jätkame.


vaade tagauksest. ma istun seal laual õhtuti päris tihti.


casper tegi.


(esmaspäev) minu koti sisu: õpikud, kaustik, matpakke (kus oli kaks juustuvõileiba), raamat ja lightsaber.


?????? (koolibussi oodates)


siin ootan ma iga koolihommik pool tundi bussi. jube ilus on.



rosthaug videregående skole, ilus nii, et valus hakkab.


(need siin on õpilaste autod. ja see on umbes viiendik parklast. /norra/.) modumhallen on selline koht, nagu usa filmidest näeb: hiiglaslik korvpallisaal, kus on nii sisekehka tunnid kui ka ülekoolilised kogunemised.



minu lemmikpalestiinlane - ansam! ta kolis norra poolteist aastat tagasi koos perega, käib mu paralleelklassis (ja ta õde minu klassis), räägib minuga kogu aeg inglise keeles ja on üldse väga-väga tore inimene.


mu hostisa auto. üks nendest, kokku on tal neid kolm või neli (ma olen küll ainult kaht näinud - teine on tumeroheline džiip). ta pani sellele autole vilkuri (vasakul), sest ta arvas, et see oleks naljakas :D






käisin üks õhtu jalutamas, leidsin hästi ilusa ranna. istusin kividel, vaatasin, hingasin ja mõtlesin. (siinne õhk on nii-nii hea!) viimased neli pilti on otse kaamerast. ilusad värvid olid.


koolist koju sõites - meie pikk tänav ongi selline: põllud, järv või mets (mille taga on järv).

ps: panin oma norra telefoninumbri (teiselt numbrilt mind sel kooliaastal enam kätte ei saa) ja aadressi vasakule üles kirja. ärge mind siis päris ära unustage ;)

11 kommentaari:

  1. Anonüümne01.09.13, 15:19

    Jutt on sujuv ja kaasahaarav ja pildid on vapustavalt kaunid. Ja sinu puhul peaks neid umbes täpselt pooleks olema. Nagu siiani.
    Edu seal mitteniikaugel maal! :)
    (Kertu Reaalist olen, mitte suvaline anoonyymne stalker)

    VastaKustuta
  2. Su blogi on lahe. Norra loodus on umbes väga ilus, aga mägedest on kuidagi vähe pilte :D

    VastaKustuta
  3. hästi ilusat pühapäeva sulle!

    VastaKustuta
  4. Anonüümne01.09.13, 15:55

    Mulle meeldib meeletult su blogi lugeda ja neid tõeliselt fantastilisi pilte vaadata! Toredat aastat sulle, Elina :)

    Kirke

    VastaKustuta
  5. Kui palju sa juba norra keelest aru saad ja/või räägid? :P Mis arvad, kas sa kolid muidu sinna ka kunagi peale vahetusaastat? :P

    VastaKustuta
  6. Anonüümne01.09.13, 16:36

    Hehh, ma kommenteeriks hea meelega ja tihedalt, aga vaevalt sind huvitab, et Keegi Lapsevanem arvab, et sa oled lahe ja kirjutad hästi köitvalt. Seega hoian end tagasi ja lihtsalt loen ja elan sulle kaasa. Ja räägin Johanna (V) suu kaudu.

    VastaKustuta
  7. Mulle ka meeldib su blogi! Aga eks mul endalgi kiire siin Ecuadoris :) Seega loen, kui aega leian, aga kommenteerida eriti ei jõua. Aga jah, mulle meeldivad väga su pildid, eriti koos selgitava tekstiga, niiet praegu on kõik super :)

    VastaKustuta
  8. casperist saab teismelisena ikka totaalne heartbreaker

    VastaKustuta
  9. ma tulin ka casperi pärast kommenteerima, sest ta juba praegu.. uhhh niii nunnu poiss

    VastaKustuta
  10. ma mõtlesin naljaga seda kommenteerimisjuttu tegelikult... aga väga kena. aitäh. see, et casper on südametemurdja, oli esimene mõte, mis mul teda nähes pähe tuli, norra keelt ma mõistan palju rohkem, kui räägin ja siia kolimisest kohta on veel vara rääkida. :D

    aitäh!!

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!