esmaspäev, oktoober 28

top 10 asja, mida ma päriselt igatsen

kui kerida siin blogis täitsa alla, on üks üsna rumal list, koostatud suvel enne eestist lahkumist. praeguseks on, eh, teistmoodi.

  1. VANEMAD, püha jessas. kohutavalt igatsen teid!!
  2. saara, mu taks (koerad üldiselt ka)
  3. vabadus – kõik need pisikesed asjad: millal ärkan, millal hommikust söön, millal pesemas käin, mida pärast kooli teen, palju mida teen.
  4. keelebarjääri puudumine
  5. kõik mu oh–kui–imelised eesti sõbrad
  6. omaette olemine – või pigem, üksi kodus olemine
  7. kool, eriti vajadus pingutada
  8. kiire internetiühendus
  9. linnamelu
  10. kindlus ja turvatsoon, mis kodulinnaga kaasneb
aga tagasi ei tuleks. häid asju on liiga palju. täna oli hea hea päev.

2 kommentaari:

  1. AAAAA täiesti samamoodi mul siin Saksas.

    VastaKustuta
  2. Ja sa ei igatsegi mulle 257 meetri kaugusele külla minekut :D (aga tegelt ma imestan, miks su algses nimekirjas vanemaid pole)

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!