pühapäev, detsember 1

olla see inimene, kelleks saada tahtsid


viis minutit tagasi potsatas mu meilile üks kiri. kuna see on nii tore ja nii positiivne, siis ma panen selle siia ka üles. ;)

–––––––––––––––––––––––

kallis ellu varsti–varsti!

sa oled nüüdseks mitmeski mõttes muutunud mees.

ma olen üsna elevil - oled sa ju (1) täisealine, (2) oma teise nanowrimo selja taha jätnud (+ loodetavasti) (2.1) oma teise raamatu kirjutanud ja (3) kolmandat kuud norras!!

elu on julm, aga nii on, et sul on varsti raske periood tulemas. ma ei ole küll hea nõuandja, kuna olen isegi ju nii tihti segaduses ja ausalt öeldes enam ei mäleta, miks siia kargesse põhjamaale üldse tulin, aga raamatutarkust ja natuke ideid mul siiski pakkuda on.

nonii, kõigepealt: PALJU-PALJU ÕNNE NANOWRIMO VÕIDU PUHUL!! ma teadsin, et sa suudad!! (oled mind kindlasti maapõhja neednud, kuid nüüd vast juba mõistad ;))

aga nüüd, mis toimps? kaks päeva enne oma sünnipäeva ei tea ma veel, mis edasi saab. aga ma olen päris kindel, et elad veel østmodumveienil, sõprade nimed on linda, angham, ansam, nasra, jan ja constanza, ja jõulukuu on käes!! mis sa siis ette võtta võiks selle lõbusa pühadeaja puhul?

1) kui nad norras eggnoggi joovad, proovi ära, oh you! täisealine ;)
2) joo julebrusi ja kirjuta sest blogisse
3) tee koos vendadega piparkooke
4) mine tee üks eriti rõve karge talvejooks
5) kui aeg on käes, siis suusatama ja uisutama!
6) pärast kooli bussiga hønefossi, drammeni ja/või oslosse
7) tšeki åmoti jõusaal üle
8) tunne rõõmu, et räägid norski (mina veel mitte nii hästi, böö)
9) see on küll natuke kaugemal tulevikus, aga talvekohtumine yfukatega!!!!
10) mine evale bergenisse külla
11) õpi klaveril jõululugu, sest sa suudad
12) tee blogisse list filmidest, mis jõuluaega sobivad (home alone, eh?)
13) sind ootab ees ka NORRA UUSAASTA!!
14) kui vabandused sind enne hoidsid, hakka filmima ;)
15)hakka otsast peale supernaturali vaatama:DDDDD (ps: esimene osa oli superluks, ma loodan, et homne jätkab seda....loodan, et sul veel hiatus pole (ja kui on, siis loodan, et see ongi nii hea see hooaeg, kui tundub – hahahah, seda loodan igatahes))
16) tunne rõõmu, et saad nüüd koolitöid kaasa teha ja JUMALA EEST, PINGUTA!!! du deltar!! det er viktig! (minu õhtu möödub täna üritades norra keelest suurt kamakat bioloogiaõpikut tõlkida... aga ma olen ka omamoodi excited :D
17) osta jogurtikattega pähkleid. kvikk lunsji. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
18) jõulukingid eestisse (ja norrasse)!! mõtle, meisterda, kirjuta, maali, saada melkesjokoladet... ma ei tea :D pille kink oli lihtsalt üleprahi. <3

rohkem sulest välja imeda ei oskagi. plaani tätoveeringut? hängi mari emiliega? tee pilti!!!!!! tee kohutavalt palju pilti, nii palju, et oksele ajab, aga lihtsalt tee 24/7 pilti, sest iga hetk tasub jäädvustamist. otsi sunniva üles ja saage kokku :D

lõpetuseks suuured kallid ja õnnitlused ja musid!!
xoxoxoooxxooxo
elx, 15.10.2013

2 kommentaari:

hei-hei, tore näha!