laupäev, veebruar 1

keskaastaseminar, 23-26 jaanuar


jeaaaaah.

YFUkad on vist omaette rass, sest läbi kõige on ikkagi. ühendatus. ma ei taha palju rääkida (aga tegin palju pilti!), eelkõige seetõttu, et ma ei oskaks midagi asjalikku öelda. oled sa vahetusõpilane (olnud), tead sa, mis tunne on kõiki oma vahetusmaa võpe koos näha ja nendega aega veeta, kui mitte... noh, siis mitte. olid toredad päevad, aga mu ootused olid niikuinii liiga kõrged, ma olen keskaastaseminarist kõiki imesid ja poolt kuulnud. mkm.

(peaaegu) kõik oskavad nii kenasti norra keelt! mõnus oli kuulda, eri dialektid ja kõik jutud. :)



sõitsime rongiga bergenisse, pool vagunit vahetusõpilasi täis. gøy gøy gøy!
(nii gøy, et rongis pilte vaat et ei teinudki, ei sinna ega tagasi sõites.)


eva tegi mõned pildid siin, aga ma pole päris kindel, millised.


mina, patrick šveitsist ja eva


ladinaameeriklased! miguel (mehhiko), vale (mehhiko), livia (brasiilia), mario (ecuador)
selline tunne oligi. jah. :D



vale!!!!! vale on nii-nii tore ja räägib nii kena põhja-norra dialekti!



jan ja eva


norbert (ungari) ja eva


!!!!!!! teate seda tunnet? kui on lõpmata tore!!!


mats-ole/elina


meie lätlased, gunda ja jorjens


mul ja gundal olid samasugused sokid cubusest! kõige pehmemad ja suurepärasemad. üldse.


esimene hommik. aurelia (saksamaa) ja elise (flaami-belgia), kes olid minuga tiimis esimeses workshopis -- kokku oli meid oma 7-8. jan ja yannick (šveits) ka.


pärast workshopi (tatiana (slovakkia), aurelia, aline (saksamaa), jan). ma ei hakka seda liiga põhjalikult kirjeldama, aga see oli kõige vastikum workshop, milles ma olnud olen, millest puudus igasugune lõbu, õppimine, kus meid hoiti külmas ja see oli kõige hullem viis alustada seminari, kus näha kõiki oma kaasvõpe norras. mina, jan ja yannick üritasime revolutsiooni alustada seal, aga ei võtnud vedu -- saksa tüdrukud ei tahtnud. nojah.

livia ja inimesed tema ümber tegid selle lõpus küll midagi tõsiselt armsat, aga halb maitse jäi suhu sellegipoolest, ja norra yfu vabatahtlikud kaotasid kõvasti sümpaatsust.


(minu nägu iga kord, kui eva blogi vaatan ja seal uut postitust pole)


artwork by elina. siiri (soome)


järgmiseks workshopiks läksime linna. ÜRO mudelparlament või kuidas seda kutsutakse. palju, palju toredam, kui esimene workshop olnud oli. pildil meie juhendaja, mudelparlamendi "president". väga muhe mees!



kõik, kes teema välja pakkusid. jorjens võitis ülekaalukalt (ausalt, peaaegu kõik hääletasid tema teema poolt), niisiis arutlesime tunnikese samasooliste õiguste üle.

osad asjad tegid kurvaks. sai sallimatust näha, konservatiivsest jaapanist näiteks. aga toredus trumpas selle kõvasti üle -- osades inimestes sai meeldivalt üllatutud, ja nii toredaid mõtteid jagati!


vetsu seinal. olin segaduses ja siis vaatasin peeglisse.


"Sa ei tea, kui ilus sa oled."


linna peal pärast workshoppe vahetusõpilastega



jõudsime jälle siia välja, kus eva ja nilsiga novembris istusime. nii, nii, nii kihvt koht -- JA jäätisemasin töötas!



olin kade, et eva linna kõrval elab. rebaselaul mõlgub veel mõtteis!



kaubanduskeskuses





tagasi montanas, meie vandrerhjemis (youth hostel? ma ei tea, kas selline asi eesti(s) (keeles) on?
sunniva (mu lemmikvabatahtlik! ta käis indias), aline (saksamaa) ja aksel (argentina)


mõtlik lätlane.


õhtu algus, kõigil pidžaamad, sest kõigil juba ammu ükskõik. heia norra!!

hea päev oli.


"ilm on kole (bergen), niisiis dropime ühislinnakülastuse ja te võite teha, mis tahate."

no mis sa ütled. olime eestlaslikus meeleolus ja läksime rändama. leidsime ühe vabatahtliku soovitatud julebrusi, olevat parim, täiesti suvaliselt lähimast toidupoest -- ehkki julebrusi enam naljalt poest ei leia, isegi mitte tavaliseimat. kõndisime siis ülemeelikus tujus alla bergenisse, lubatud oli 40-minutiline jalutuskäik.


vihma ja lörtsi saime näkku ja külm oli, aga me oleme pooleldi viikingid! mina olen. eva on honorary, kui ta pole nõus ise olema.


läbi tunneli



muumid siingi kõva sõna. 



mõtlesime pikalt, mida teha.
ei mõelnud tegelikult, juba montanas otsustasime, et tuleb milkshake run #2.


tagasi vandrerhjemis, otsustas eva, et ma näeks kinniste juustega hea välja. ma tahtsin lihtsalt võimalust oma industrialiga lehvitada. oleme hea paar.


järgmine hommik, kõik kogunesime, et head aega öelda ja ühispilt teha.


lison (prantsusmaa)


enne pilti.


tagasi sõitmas, taas rongis, mis yfukaid maast laeni täis.


noon (tai) ja eleanor (austraalia), rongis. 


ja nii sai seegi läbi ja mul on nüüd natuke koduigatsus, aga kõik on hästi.
pool aastat veel. kõik on võimaliiiiiiiiiik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!