pühapäev, märts 16

vinterlyd

lyd = kõla, heli, muusika

esmaspäeval läksin koos janiga pärast kooli drammenisse tasuta kontserdile. madcon. ma ei teadnud neist enne norrat üldse, aga nad on nähtavasti hingelt norrakad, siin üles kasvanud ja nüüd kuulsaks saanud. kontsert oli kihvt, kuigi madcon oli ainus, kes mulle päriselt meeldis-- seal olid veel 13-aastased kaksikud marcus & martinus, üks 17-aastane tüdruk kileda häälega ja põhjus, miks kakskümmend tüdrukut minestas-- isac elliot, soomlane. tema pärast olid sinna kõik kogunenud ka. meenutas natuke justin bieberit vanasti. minu meelest oli ta väga armas :D

jani hostisa. HÄSTI muhe mees :D

marcus og martinus
jani hostõde randi. (jaa, neil oli terve pere kohal, aga vennast ma pilti ei saanud. vend on 13 ja ka... tore. :D)
see on jan, saksa vahetusõpilane.

randi sõbranna :')

"Put your loving hand out, baby, I'm beggin" ja muud taolised
ilmed, kui 13-aastane. . .
. . .isac elliot tuli : D

esimene nädalavahetus, mille perega veetnud olen, on nii mõnus olnud. nüüd vajutan "avalda" ja lähen üles, sest me hakkame vahvleid sööma ja bjørgen vs. johaug võitlust vaatama. (ma saan nüüd aru, kuidas jäähokiarmastus eelmine aasta nii loomulikult johannani jõudis-- ma olen suusatamise kohta õppinud ja huvi tundnud rohkem, kui kõigi nende aastatega, kui kodus ja vanaema juures on seda terve talve telekast nähtud.

PS. mu 84-aastane hostvanaema lemmikteema on pidutsemine. jah. lõbus-lõbus. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!