laupäev, märts 15

kodus

asi on siin muidugi lihtsam, sest ma olen siin algusest saati külas käinud ja kool ja trenn on kümne minuti kaugusel. kirss tordil on uue hostema eileöeldu: et kui mulle sobib, siis nemad jääkski hea meelega lõpuni mu pereks. tore tore tore!! mulle tõesti meeldib siin, nende inimestega. mul on siin alati kodune tunne olnud, nüüd veel eriti. mul oli alati natuke südamel, et ma elasin nii ebatüüpilises peres, sest ma tahtsin õppida keskmise hanseni kultuuri ja mu uus pere on väga tüüpiline norrakas. asja ei tee ka halvemaks see, et mul on hästi ilus tuba ja omaenda vannituba. heheh. pilguheit väga traditsioonilisse norra koju:


köök

elutuba
minu tuba. paremal nurgas näeb natuke kappi ja teisel pool on diivan ja minu kohvrid ja toa endiste omanike vanu asju kastides :)
mul on lausa oma mancave!! mulle on antud kasutada terve keldrikorrus ja seal saan ma oma sõpru lõbustada, kui vaid tahan eheh.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!