kolmapäev, mai 28

ärkasin täna kell 4:00; 5:30; 6:45.

1. ärkasin hetkeks, sest nii külm oli. ööd on julmad siin põhjamaal.

2. ärkasin ehmatusega unenäost -- ei näe ma liiga tihti und. ma näen ainult õudusunenägusid, niisiis ma ei kaeba. tänane eri: nägin unes, et olin bioloogiatunnis ja kodutöö (pildista viis taime ja räägi neist natukene) tegemata jätnud ja õpetaja sai väga kurjaks. rohkem ei mäleta, aga asi lõppes sellega, et ma hakkasin nutma, sest mul oli tunne, et ma teen kogu aeg ainult kodutöid oma vahetusaasta nautimise asemel.*

3. ärkasin päriselt. ikka veel oli külm. tegin kaerahelbeputru ja istusin klaasistunud pilguga pool tundi laua taga. unest ei piisa. tulin kella kolmveerand kaheksaks kooli.

* koolis koridoris kõndides tuli mulle selle ülesandega seotult pähe üks mõte. MA NÄGIN NORRA KEELES UND. suck on that!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!