teisipäev, mai 27

olen üks suur küsimärk

aaaaaaaarvake ära, kes eile öösel voodis värises ja tekki krabas?

kuu aja pärast on YES. pigem NO küll sest ma ei taha kusagile minna.
tavaliselt olen ju rahulik -- mul on tore viimane kuu ees ootamas ja tore suvi eestis ootamas. aga eile öösel, järsku... sellest ei piisanud. ma ju räägin eestlastega ja teen nendega plaane, aga samas räägin norra keelt ja loen norra raamatuid ja tunnen end norrakana. mul on tunne, nagu rebitaks mind kaheks.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHH

issi käis külas ja käisime bergenis, kirjutan sellest õige varsti. mu hostpere on nii-nii tore, nad olid nii kenad meie vastu! tusen takk, vertsforeldrene, ja aitäh, issi, et mulle selle aasta andsid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!