pühapäev, juuni 1

lastekaitsepäeva eri

ei andnud maiuspala mari emilie perele üle. jagasin selle asemel ticket to ride mängimise ajal laysi tšilli ja laimi krõpse, mis olid ka suur hitt. eva tuleb varsti siia. ma mõtlesin, et saame eesti-kosi teha hoopis. paha inimene.


(kolm rosthaugi tauni)

super nädalavahetus oli igastahes! laupäeval olime drammenis, mina ja mari emilie ja connie, käisime päikesepaistes ringi, ma ostsin 57 nokiga külmutatud jogurtit 7-elevenist ja ehmatasin hinda nähes kõvasti. niisiis ostsin kohvikulõunasöögi asemel riisikooke, ühe banaani ja füüsaleid (9 krooni pakk!).  istusime pargis, istusime raamatukogu kõrval jõe ääres ja mängisime kaksteist nädalat vana mopsikoeraga. käisime bikbokis ja h&mis ja ma rääkisin neile, mida kõike eestis ka ei leidu ja nad olid superentusiastlikud minu kõikvõimaliku ostmise suhtes enne, kui lähen.

(57 noki = 7 eurot
9 noki = 1.1 eurot)

õhtul hängisime camilla, mari emile väikese õega (13), mängisime lauamänge ja lõpetasime õhtu E.T. vaatamisega -- nägin seda nende DVD-riiulis ja sattusin ülielevusse ja nii saigi.

pühapäeval magasime kaua -- õed nii kaua, et ma jõudsin ärgata, toast välja hiilida, pesta ja howl's moving castle (mõtlesin terve vaatamise aja pillele, armastasin calciferi!) tööle panna ja seda kolmveerand tundi vaadata, enne, kui magamistubadest elu kostma hakkas. 

päev oli palav. hirmus palav, tõtt-öelda. homme saab näha, aga ma olen päris kindel, et olen ühelt küljelt praetud ja teiselt valgem kui põhjanorrakas. aga mõnus oli. minu külaskäigu lõpetasime ühe absoluutselt suuuurepärase õhtusöögiga, grillitud lõhe ja jasmiiniriis (sõnad ei suuda kirjeldada mu armastust riisi vastu; ma jäin väikesemana nii paljust ilma!) ja jutud mädanenud kalast. norra.

delikatess: kala maetakse paariks kuuks maa alla ja süüakse siis toorelt. mmmm.

pool kaheksa õhtul tuli hostema järgi ning autos ja kodus rääkisime siis nende tromsø-reisist ja minu nädalavahetusest. neil läks hästi, mul läks hästi. kõik on nii hästi, et ma ei tunne enam oma vahetusaastat ära. käisin veel nädalalõpu puhul trennis, jälle oli super. veider on suuremaid raskusi kasutada, kui seda poisid teevad. (üks poiss. me olime suurema osa ajast kahekesti. keegi ei käi nädalavahetusel jõusaalis.) järjepidevus jeeeeee.

järgmine nädal? hmmm. homme hommikul the viper & the mountain, aga sellest edasi suuremaid plaane pole. tähendab, plaane kindlasti on, aga kümne minuti pärast on kesköö ja mu mälu veab alt. (kõiki shamelessi mickey stseene oskan küll veel peast lugeda.) head ööd! homme laen pilte üles nädalavahetusest.

PS. matemaatikaeksam oli niiiiiiii imelik. polünoomidega jagamine, minu ainus õnn ja rõõm ja sada protsenti õpitu, tuli välja, et õppima pidi 140%. õpetaja saab homme koosat, sest see oli täiesti ulmeline, mis reedel toimus. muidu läks töö okeilt. kaks nädalat kõva õppimist tasusid end ära, tundsin end palju kindlamalt, kui heldagsprøvel. ootan tulemusi. ei tea, kas saab enne kätte, kui ära sõidan, aga ootan ikkagi.

2 kommentaari:

hei-hei, tore näha!