reede, juuni 27

mulle anti norras 317 päeva.

ja ma olen iga viimase kui päeva eest lõpmatult tänulik. see aasta on olnud niisama künkaline kui minu vahetusmaa, muudkui üles ja alla. ma ei tunne enam ära inimest, kes 14. augusti hommikul lennukile istus, aga sellest pole midagi, sest liikumises olles tunnen ma end paremini, kui kusagil mujal.

aitäh kõigile, kes on minuga olnud läbi selle aasta, ja eriti suur tänu minu eesti pappale, tänu kellele see kõik võimalikuks sai; ja YFU vabatahtlikele eestis, kes mus metsiku vahetusaastatuhina leekima lõid!

jõuan eestisse bussiga teise juuli õhtul kell kaheksa, falgi teele, pärast kolmekümne kuue tunnist bussisõitu eesti eurooplastega. senikaua venitan veel end läbi lõpusirge, siit lennujaamast aastalõpuseminarile berliinis. aitäh, eesti, aitäh, norra! olete mulle armsad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!