kolmapäev, aprill 30

aprillikuueri: lumirull, otse eestimaalt

esimene õhtu: minu viimane vaheaja päev. johanna jõudis pärastlõunaks åmotisse. grillisime õhtusöögiks, esimest korda kodus sel aastal. õppisin miskit uut: grillitud mais on superhea. niiiii tore oli eesti keelt rääkida ja johannat näha. pilti ma ei teinud, eufooria oli liiga suur.


teine õhtu. mul oli hommikul mateeksam, nii et jätsin johanna hommikul magama ja läksin kooli.  käisime mu kodukülas ringi. kuningakosk ja lefsesöömine ja palju-palju-palju juttu.

reede. johanna tuli minuga kooli kaasa!


inglise keel, ajalugu, norra keel ja klassijuhatajatund hiljem olin ma vist küll rohkem eesti keelt rääkinud, kui muidu koolis olles kokku. maksime kahe jogurti eest 100 EEKi ja midagi mu sees suri.

pärast kooli sõitsime bussiga drammenisse. ilm oli jälle supermõnus. 




mööda seda jõge kõndisime üllatavalt väikese äraeksimisega drammeni suurimasse kaubanduskeskusesse. sõime sushit ja käisime poodides. justkui eesti. :D


viie minutiga valmis, jaapanlaste kohvikus. kihvt.


sama jõgi. tagasi pidime vaat et jooksma. jõudsime enne keskööd koju tagasi, väsinud, aga ometi valmis smilersi laule nii kaua üürgama, kuni häält polnud.

laupäeva veetsime koos hostvanematega oslos. palju-palju-palju kõndimist, aga kihvt oli sellegipoolest. alustasime frognerpargis, a.k.a. lademeis alasti kujusid ühes hiiglaslikus pargis.




mina ja hostvanemad!


johanna ja väravad!



pargi keskel.


mu hostvanemad on mulle näidanud, kuidas üks abielupaar teineteist kohtlema peaks. :')


kuningapalee ette sattusime vahivahetuse ajal. pikalt võttis aega ja liiga põnev polnud, aga mõlemas vahtkonnas tabasime naise! 



oslos toimus parajasti 10k jooks, niisiis oli inimesi isegi sooja ilma ja laupäeva kohta väga-väga palju.


stortinget minu meelest. kohtumaja. pole kindel.


liblikad asfaltis, sest miks mitte?


oslo ooperimaja, üks kõige vingemaid ehitisi. käime katuseid mööda.




johanna. 


russe (lõpuklass) oli ka palju, punased püksid ja puha.


lõunasöök!


meelelahutus: supermanikostüümis mees ehmus õhku lennates hirmsasti ära.


kümme eurot, what up


aker bryggel, nüüd kahekesti.


parim jäätis oslos. paradIS. olen kindlasti varem maininud. (ilus pilt, eks? johanna ei pea mind maha lööma, eks??)


koju tagasi sõites.


enne kodu tegime veel ühe peatuse koobaltikaevanduste juures, kohas, kus kõik seal töötajad vanasti elasid. ma olin niiiiii-iiiiiiii väsinud, aga ilus oli sellegipoolest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!