kolmapäev, mai 7

1. mai

kuulge. aeg läheb liiga kiiresti, kuigi see venib nii palju. mis toimub???

norras on 1. mai palju uhkem sündmus, kui eestis. perel on suur ühine hommikusöök ja pea terve päev veedetakse koos. me jõudsime süüa omletti, vahvleid, jogurtit, värskeid vaarikaid, mustikaid ja maasikaid vaniljekastmes, krevette ja kõike võimalikku puuviljavaagnalt. palju tööd.

meil olid neli päeva külas minu bergenis elav vahetusõde ida ja tema abikaasa lars erik, kes on vastavalt alg- ja põhikooliõpetajad. lars eriku dialekt oli niiiiii ilus. ja arusaamatu. :D hästi tore pikk nädalavahetus oli, idaga klappis mul kohe eriti hästi ja rääkisime maast ja ilmast ja nii tema kui lars erik olid niii huvitatud eestist. ida õppis isegi eesti keelt -- "tere, minu nimi on ida". ma olin nii uhke. humbled isegi. (mis sa oled, eesti keel?) 1. mai puhul läksime muidugi õue, ut på tur. ilus ilm oli. soe.


kui jooksen, siis tavaliselt siia, natuke edasi ja tagasi koju. esimesel mail algas siit aga meie 8-kilomeetrine rännak mööda radasid ja mägesid ja jõgesid. 


ida & lars erik


üks paljudest koskedest meie kodu ümbruses.


ma jooksin end hingetuks selle pildi nimel -- mäest üles, et nad kõik koos pildile saada.


mu hostisa saab oma tütarde meestega nii hästi läbi, ma olin ausalt üllatunud :D


åmot, mu kodu, kui näete neid kirbusuuruseid majasid mägede all.


"kas see on tädi eriksseni maja?" "ei, see on lehma lellepoja sõbranna oma!" "ah, minu esimese klassijuhataja vanatädi parim sõbranna?" ja nii 10 minutit. pilt tehtud samas kohas, kus eelmine, 180-kraadise pöördega.


ida leitu.


"siin mängivad elavad lapsed" .....?



öö- ja päevalill. ida armastab loodust ja lars erik õpetab loodusõpetust.



veel üks kosk. kus mängisime mängu "viska puuoks ühelt poolt silda alla ja jookse teisele poole ja vaata, kas näed seda oksa vooluga kaasa minemas". ma ei tea, ausalt.



veel moid. ida oskab ilusasti pilti teha ja pildistab av-s. ma olin nii uhke, sest siin on kõigil canon 60d-d auto peal.



üksainus katse selle pildi jaoks! selline energia oli neis kogu aeg. naeratavad inimesed.


yours truly.




ja veelkord, ida ja lars erik, kõige toredam vahetusõde ja -õemees, keda tahta võiks.

up and coming: lumirulli päevad norras, conniega metsas, paula oslo spektrumis, koolilood ja eksistentsiaalsed mured. ;)

2 kommentaari:

  1. Täiesti pekkis ELINA, ma hakkan nutma kui ilusas kohas sa elad...

    VastaKustuta
  2. :''''') ja kõik vaid jalutuskäigu kaugusel.

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!