teisipäev, aprill 29

väike sõnum elinalt & johannalt



lühidalt: pärast pooltteist nädalat vaheaega oli mul kolmapäeval vaba päev, kui teistel prantsa/saksa/hispaania keele eksam oli ja õhtul tuli johanna mulle külla. nautisime. åmot/drammen/oslo jne. neljapäeval oli mul mateeksam, niisiis johanna magas kodus, ja eile oli mul inglise keele eksam -- kulutasin viiest tunnist kaks ja ometi polnud ma esimene, kes lõpetas. täna on kool (praegu bioloogiatund), homme on norra keele eksam, ülehomme esimene mai ja reede on ka vaba. piduuu!!!!

eksamid, muide, on viis tundi pikad ja kirjutatakse arvutis. minu homne norra keele ülesanne on kirjutada sellest, mis on norra(pärane). 700 või 500 või 400 sõna, kuidas ma saan. ise plaanin 1000-1250 sõna kirjutada, sest hämamine on mu eriala.

norra keeles 6 saada oleks päris uhke samas. hmm. mul on otsuseid teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!