laupäev, august 17

yfuka - aastaalgusseminar; vol 2



siiri (soome), eva ja gunda (läti)


hommikusöök


minu postkast


peamaja, mis vabal ajal on internaatkooli ühikas




dennis (saksamaa)


kuidas mina evat kohtasin



kuidas eva mind kohtas


üks lõpmatult äge norra yfu töötaja


vist on kõik sakslased


pühendumus! ta oli need lipud ise joonistanud oma ketsidele.



  
prantslased lison ja fanny



elise flaami belgiast. me saime høstsamlingul väga hästi läbi :')


elise ja sunniva, minu lemmikvabatahtlik üldse!!




rahvusteõhtu


jaapanlased tohru ja moemi



peaaegu pool selleaastastest yfu vahetusõpilastest norras :)


deniz türgist ja eva ja minu hiiglaslik eesti lipp!!


alejandra mehhikost ja taas eva


pinata?? kihvt asi igatahes :D


ehtne morss





meil oli küll maailma efektiivseim komme – iga kord, kui oli vaikust & tähelepanu tarvis, tõsteti käsi üles. kui käe tõstsid, lubasid vaiki olla. töötas nii palju paremini kui "SILEEEENCE" röökimine.


kõik pidid oma riigist miskit tutvustama–rääkima–tegema. hästi pime oli, niisiis pilte siit palju pole.


tai tüdrukud


sakslased (võp-e oli kokku 50, neist sakslasi 20 hahah)


eeeee… ma ei saa seda seletada.


mehhiklased pinataga


soomlased lotta (yfu intern vms) ja siiri, saunalaulu õpetamas

mina ja eva demonstreerisime/õpetasime eesti rahvaringtantsu, muide, aga pilti mul sest pole. hästi lahe oli igatahes!


mu viimane hommikusöök JA ESIMENE BRUNOST!!! siis, kui seda veel tagurpidi sõin ((vaarika)moos alla ja juust peale on tunduvalt lihtsam)



kuidas vahetusõpilased norra peale jaotuvad (see, kus suur hunnik pilte on oslo+ümbrus)


mina ja eva, kui tema veel oslos elas





taas mu lemmikvabatahtlik sunniva!!


 viimane kogunemine



taist pärit balloon (pärisnimi pikk ja keeruline, see oli ta valitud hüüdnimi)



tüdrukud… ja norbert (ungari) :D



viimane päev/lõuna – et hostpered saaks rahus loengut kuulata, läksime me vabatahtlikutega hønefossi peale kolama









hønefoss – pärast tuli välja, et minu koduküla on hønefossi eeslinn vms ja mina olin üks lähimalelavaid inimesi :D


imke (saksamaa)


iga asi, mida nägin: "ESIMENE NORRA XXX!!" (ESIMENE NORRA MOTIKAS!!!)




hønefoss on nime (høne – kana; foss – kosk) saanud kose järgi, mis seal on. maaliline. kana osa kohta ei tea :D



vabatahtlikud serbiast









ärge laske end juttudel petta – yfukad põhimõtteliselt lihtsalt seisavad rivis ja mõtlevad, mida mängida või seisavad ringis ja mängivad


kaks mängu kahes ringis




mats–ole (saksamaa)





ESIMENE NORRA KOKA!!!!!!!





postitus tuleb alles detsembrikuust, sest kui ma neid pilte augustis editisin, jebis arvuti minuga ja mu raske mitme tunni töö kadus kui tina tuhka. kell 2 öösel (nüüd on 4:15) tundus aga olevat superhea aeg need pildid lõpuks valmis saada ja blogisse panna. :D

yfuka oli kokkuvõttes väga lõbus, väga armas ja väga hariv. meiega koos olid ka need norrakad, kes olid just oma vahetusaastatelt naasnud ja kelle jaoks yfuka oli järelorientatsioon. sunniva oli üks nendest (aga vabatahtlik ka, sest 90% saavad vabatahtlikeks). pluss olid meiega veel mõned serbia yfu vabatahtlikud, sest norral ja serbial oli koostöös käimas rahuprojekt – meil oli nelja päeva peale kolm workshopi selle kohta, ühes neist kleepis sunniva mulle seljale sildi "prostituut" ja kõik naersid mu üle või hoidsid must eemale – v.a. šveitsi patrick (kui ma õigesti mäletan, kes mulle raha pakkus. aga see on juba täiesti omaette lõbus lugu. (lühiversioon on see, et rahuprojekti ühes workshopis rääkisime eelarvamustest ja stereotüüpidest.)

piltidelt kumab soojust. niii mõnus. järgmine kord, kui kõigiga kohtume, on jaanuari lõpus bergenis keskaastaseminaril, aga siis kanname juba päikeseprillide asemel villaseid sokke ja naerame üksteise norra keele dialektide üle. ootan!

1 kommentaar:

  1. me siin austrias harrastame ka käe üles tõstmist yfu laagris!! üligeniaalne

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!