esmaspäev, september 23

sørli

hvis noen norsk mennesker er her, spesielt fra min klasse - den blogg er min utvekslingsår historie og alt bilder er bare å dele med min venner og familie i estland, og den er i estisk. kanskje du kan bare nyte bildene og være fornøyd. (eller bruker google oversetter, kanskje det er morsomt. heheh.)
---------------------------
minu lõputu viha selle peale, et minu 400 sørli pilti end ära ei salvestanud blogisõbralikku formaati, on nüüdseks lõppenud ja võtsin selle teekonna taas ette. ehk piltpostitus. lõpus natuke tänastest tegemistest ka.







õpetajat ei kutsuta mitte vaid eesnimepidi, vaid temaga poseeritakse, kui oled leidnud tillukese konna ja ta bioloogiliste uurimiste teostamiseks väikesesse tillukeste õhuaukudega plastpurki toppinud.


constanza


linda ja angham, minu kõige esimesed vestluskaaslased klassis




meie laud


mina ja makrell i tomat (pildil veel iste (is=jää, te=tee) ja krõpsupakk - siinsetes krõpsupakkides pole pea üldse õhku, kõik on sööki täis)



sellest pildist paremaks ei lähe :***



klassiõed, kelle nimed birgit ja anniken


ei saa ma üle, kui kipa on mu bioõpetaja


õpetasin ansamile, kuidas reidis piltidele seitsmeid sai


mustikad on vikersundis ammu otsas, aga seal oli neid üüratult - mina arvasin, et mustikaaeg on läbi, aga ehk on lihtsalt vikersundis palju korjajaid, samas kui sørli on metsik loodus. põhimõtteliselt.


iphone (harvem samsung galaxy/htc one) pole täielik ilma ämblikuta ekraanil


røsling, üks norra rahvustaimi


(minu prillidega)



kummikud on norras väga moes, kanda võid ükskõik milliseid ükskõik millise riietusega (jep, pidžaama ja kummikud on ka olemas)


taolisi paadikanuusid oli kolm - mina ja constanza käisime ka ühega trallimas ja see oli üks lõbusamaid asju, mida elus teinud olen - ja muidugi super seltskond.


mina ja constanza jagame fotokaeelistusi - canon 1100d-high-five!!





ma pole elus nii palju mustikaid söönud ega korjanud kui tolle ekskursiooni teisel päeval. fototõestus siin. minu grupikaaslased hüüdsid "elinaaaa, hvor er duuuuu" umbes tuhat korda (elina, kus sa oled). mina olin aga taaskord leidnud ühe hea koha, kust käpaga läbi käia ja marju sisse ahmida.


sørli-reisi lõpuks leidsin koolist tiba eesti keelt!! (wc radiaator :D)


ma pean tollest ekskursioonist vist raporti ka kirjutama, aga ma pole päris kindel (paar postitust tagasi on seni kirjutatu google translatega eesti keeles üleval ka) pluss (nagu tundub siin mul kõikide ainetega olevat) pole mul aimugi, mis ajaks, nii et võtan asja rahulikult. hiiiirmsalt laisaks olen siin muutunud. tundide ajal vaatan ka enamasti breaking badi ja lürbin kokat ja vett vaheldumisi.

janiga olime täna pea terve koolipäeva koos. väga uhke tunne oli talle kooli ja åmotit näidata. ja ma oskan norra keelt hoopis rohkem, kui tema - ja ta on sakslane! sakslased pidavat germaani keeli (k.a. norra) supermegakiirelt õppima ja mul on viimasel ajal tunne, et mu norra keel taandareneb, nii et see oli väga positiivne. uskumatult mõnus oli temaga rääkida ja lugusid vahetada. ohh. hea päev oli. hoidke kõvad, eesti rahvas!! (kui mu vanemad seda loevad, siis see on jumala tavaline eesti noorte hüvastijätufraas, mis mulle, sõnasepale, eriti hingelähedane. ärge muretsege.)

7 kommentaari:

  1. IMELISED fotod. Ei v2si kiitmast. :) Ole tubli :)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne23.09.13, 22:36

    Kui küsida tohib, siis mis objektiiviga sa pildistad? :)

    VastaKustuta
  3. aitäh, kertu :)

    ja ikka tohib, kuigi vastus igav on - kit lens, 18-55mm ilma stabilizerita :p

    VastaKustuta
  4. Sinu posititused on nii head ! Su blogi on vist üks mu lemmikuid !

    VastaKustuta
  5. Google transelate is horrible in transelating east europerian languages, and I don't know the estonian language at all, but it looks like you had a great time in Sørli! :D

    VastaKustuta
  6. niiii armas, elina!!!! :) püsi siis ikka kaunis ja tore!

    VastaKustuta
  7. Så flink er du til å skrive norsk <3

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!