teisipäev, oktoober 8

01.10: drammen

siia läks mu vaba tund. aga hirmsasti tahtsin midagi postitada, mälukaart oli kaasas ja aega mul ju oli. kooliarvuti kalibratsioon on vist veidi mööda, aga ehk näevad ikka ilusad välja.

sügisvaheaja teine päev, üks ilusa ilmaga (ehkki uduse hommikuga) teisipäev. angham viis minu, ansami, linda, sarahi ja rawaa ühele päevale drammenis, lähimas linnas, minu teadmise järgi 50 kilomeetri kaugusel.


hommik. meie tagahoov.


linda maja lähedal olid tee peal lambad, kes meid oma minuti jõllitasid ja siis, kui autost mingisugune mootoriheli kostus, tormasid minema kiiremini, kui ma oleks eales arvanud. me naersime järgmise veerandtunni.



lõuna kurdi söögikohas. neil olevat esimest korda liha kõrval ka kala (lõhe) olla. lõhešaslõkk ja pudel kokat 80 noki (natuke üle 10 euro). tasuta tee, lavašitaolised asjad, salat ja vesi. ulme.


angham ja linda




pühendusega lumirullile



ansam ja väga odav türgi pood. mulle nii meeldivad need poed, kus õues juurviljad väljas on, vikersundis neid aga pole :(


druer = viinamarjad


sarah, aserbaidžaanist


angham sõiduhoos huhuh


ansamiga käisime mäkis mcflurry ja friikate järel kui teised meid pooltunniks omapäi jätsid





urban shot, mis mulle ühe kurja pilgu ja ühe silmapilgutuse teenis

jube kiire on kogu aeg, høstferie läks mööda kiiremini kui uni ja muudkui on asju teha. varsti kirjutan elust-olust ka. :')

3 kommentaari:

  1. nii hea on vihmase ilmaga hetkeks aeg maha võtta, istuda ja vaadata seda postitust. mulle väga meeldib see siin

    VastaKustuta
  2. issand kui ammu su blogi pole vaadanud, aga nüüd vaheajal aega kõik tagant järele ära vaadata ja need pildid on nii lahedad ja nii ilusad ikka :)

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!