kolmapäev, oktoober 23

sünnipäevamelu ja muu elu (olen riimimees)

ei hakka ma siin 'ümber põõsa peksma - vahetusõpilase elu võib päris raske olla. sellest on vast tingitud ka minu harv blogimine - halvast ei taha rääkida (kohati tundub isegi vale seda teha), aga iga kord, kui on paras hetk blogimiseks, mängivad halvad hetked üle. praegu on kui ameerika mäed, eile sai kõik nii palju paremaks, kui sai isale kõik ausalt ära räägitud, nii nagu oli, alustades algusest; täna oli aga jura päev. ei tea. äkki on homme parem. raudselt on!

aga toredat on olnud küll ja päris kihvti toredust sealjuures. alustuseks pisike märge, et eelmises postituses olnud video koostamisel itsitasin eri heliefektide üle ja kuidagimoodi unustasin robotihääle peale. nii et vabandust. kui kunagi veel vlogin, üritan vähem tita olla. heheh.

vanemate pakk pole siiani kohal, millest on kahju, sest see tundub üks äge 17-kilone üritus olevat, aga üllatajaid oli päris palju - tipphetkena SUPERDUPER kipa kalender, mille pille (koos linnupiima ja kamatahvlitega) ühes pirakas maksikirjas saatis. hanna ja daisy saatsid väga täppiläinud ajastustega postkaardid ja tija pakisisu saan homme avastada. meeletult suured kallid ja kõvad tänud (või vastupidi) kõigile, kes võtsid vaevaks midagi eriti ehedat teha. hindan väga!

kell on veerand 11 õhtul, sajab paduvihma ja õues on soe. (norra kärbsed on kohutavalt aeglased. kõik saab käega ära tappa. jube veider.) see ilma-asi on küll üsna huvitav asjade käik, sest esmaspäeval sadas lund. eile oli seda ka veel, eriti kooli juures ja mägede (küngaste) tipus, täna on ainult vihma olnud ja 10 soojakraadi juures (õhtul!) pole see vast ka kuigi suur ime.

aga nonii! kuna mul südamepuistamistuju tegemiste-toimetuste tuju täna rohkem, kui lihtsalt toimetuste tuju (minu peas on see loogiline, eh), võtan pealkirjast "yfu sügiskohtumine" ära ja räägin veel natuke minu enda elust ja olust.

reedel, päev pärast süntsi, kutsusin oma toredaimad - ehk linda, jan, ansam, angham ja mari emilie (naaber ja vg1 õpilane minu koolis, supertore tüdruk) - meie juurde tacoõhtule. natuke rohmakas ja kiirustatud ja kohati veider ta oli, aga sain kingitusigi (kingad :D, kaks suurt kvikk lunsj-i, suure koka (oh, kus alles teavad mind!!) ja kaks suurepärast kooki) ja üldiselt oli tore nad siia tuua, oma kodu näidata, mugavustsoonist korraks välja hüpata. ma vist juba mainisin, et reedesed tacoõhtud on siin omaette traditsioon, nii et see oli see kõige kihvtim osa - midagi norrapärast oma sünnipäevaks. omamoodi test, kas olen nüüd ühe jalaga norrakas. olen jah, vot. osad eesti asjad tunduvad imelikud juba (mis mõttes ei söö pered koos õhtust? mis mõttes ei sorteeri kõik inimesed prügi? mis mõttes on tänavatel kuulda vene keelt, aga pole tumedanahalisi?)

mari emilie jäi päris kauaks siia tol õhtul, istusime ja rääkisime puhtas inglise keeles maailma asjadest, poliitikast ja kultuuridest ja norrast ja elu saladustest. söötsin talle maasikaid, mille teistele külalistele sisse sööta unustasin ja lürpisin kokat. väga-väga hea oli. üks armsamaid sõpru on ta kindlasti ja ainus, kes östmodumil elamise ja rosthaug vgs-is käimise väljakutset mõistab (ja maren ka, aga temaga olen palju vähem kokku puutunud, ainult bussisõidud siin-seal.)

palju filme olen viimasel ajal vaadanud. võtsin 1001 filmi, mida enne suremist nägema pead, ette ja töötan seda nüüd läbi. piinlik on elada selle raamatu eksistentsist teades. seni olen ära vaadanud kaks esimest sissekannet ehk a trip to the moon (1902), the great train robbery (1903) - 10minutilised mustvalged tummfilmid - ja carrie ja shame ja apocalypse now (vaatasin just praegu koos mattisega krõpsu mugides ja totakaid nalju tehes. järgmised, mis ees, on scarface ja thelma & louise. pole päris kindel, miks ma need paksus kirjas siia panin praegu, aga mis seal's ikka. tegevust jätkub, ühesõnaga.

jube väsinud olen, nii et jätan siin asja katki ja homme tuleb natuke pilte ja yfu kohtumisest. praegu tuttu. (ses mõttes, et breaking badi vaatama, aga noh, vähemalt horisontaali...) olge tublid! 

PS: järgmine nädalavahetus kõigi lootuste ja unistuste järgi bergenisse evale külla. oiii, ootan!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!