neljapäev, november 14

bergen

9.–10. november

käisin eva juures, kelle blogi link on siin (see viimane postitus uaauu) ja kui ma rohkem ei blogi, siis tabas mind surm läbi tema raevu, et ma temast tehtud pilte postitasin hehe.





kudumigrafiti või kuidas seda kutsutakse – norraski!



the great city of bergen




nii ilus, eks? heia norge!!!



selle pildi tegemiseks andsin tänavamuusikule 14 krooni (kaks eurot), ta mängis ilusasti ja ma ei tahtnud parasiit olla, et mina pildi saan ja tema raha mitte.











eva ja saksa vahetusõpilane nils, kes elab nii 20 minutit bergenist, eva 30 vastu. olen ma kade? jaa, olen.


hipsterlinnaosa tervitus: jalanõud seinal. aga miks mitte? edasi sukeldume just sinna kanti:




peaaegu ostsin coexisti vinüüli. peaaegu.






















kõige pikema osa õhtust istusime miskis baaris, kus sai õues ka istuda. rääkisime ja rääkisime, norrast ja elust ja kõigest ja ahhhhh, kui tore oli! vahetusõpilased on tõesti kõige suurepärasemad üldse.



hommikul rongijaamas


eva pole isegi fookuses ja ikka näeb parem välja, kui mina….no ausalt :D


kui norra satute ja raha on meeletult, minge sinna. kirsikokad ja küpsised ja kõik jutud.


rong, milles ma reede ööl ja pühapäeval seitse tundi istusin. minnes magasin suurema osa ajast, tulles üritasin lugeda, aga aknast paistev oli nii ilus, et keskendumist oli raske hoida muul, kui aknast paistval vaatel.

















rongijaam… kuskil. meile anti kolmel korral võimalus viis minutit jalgu sirutada. sumpasin lumes. nii–nii–nii kihvt!








 ja siis läks lõpuks kottpimedaks ja ma sain lõpuks oma lugemisele keskenduda. :D

seni paar kõige suurepärasemaid norras veedetud päevi. eva hostpere oli nii super, vaatasin norra tähelahingu (laulusaade) finaali, sest neil oli telekas ja… ohhh. uskumatult tore.

8 kommentaari:

  1. Anonüümne14.11.13, 14:53

    Nii armsad pildid, tahaks sulle külla tulla. Nutska :D

    VastaKustuta
  2. hirmkaunid pildid!!! ja eval mõnna mantel :)

    VastaKustuta
  3. ma söön su pildid ära, elina, ja oksendan värve. mantel oli spontaanne.

    VastaKustuta
  4. see onu tuvi?

    aitäh te kõik!!

    VastaKustuta
  5. oiii, kuidas ma su pilte armastan, alati nii ilusad ja nii palju :) ja ma olen ülikade selle lume peale, mis seal igal pool on

    VastaKustuta

hei-hei, tore näha!