neljapäev, november 7

lugusid koolist ja kodust twitteri vahendusel:




(17.10, kl 8:25, vikersund)

  • kõik kirjutavad essed, minu pinginaaber on norra annaabis ja ostab esseed.
  • kaizers orchestra on nii üle mõistuse hea. nii nii nii nii tore.
  • Hver dag sama jama. GENIUS - one tweet in 3 languages and NOBODY will understand. Hahahah hahaha hah. Der er noen ting galt med hjernen min.
  • I have no clue if my tweets in Norwegian are wrong or very wrong, but it's fun to write them still.
  • panin mattise padja pihta. huvitav, kas ta märkab. (tal jäi kaks alles... ega ma koletis pole!!)
  • "mediaani kesklõikude teoreemi me ei tõesta, sest see on keeruline" 12. klassi edasijõudnute mate.
  • Aga eile rääkisin papsiga ja lõpus ütlesin lihtsalt HUH, sest oi-kui-hea oli vahepeal mitte vanemate eest kõike halba hoida. Oi kui hea.
  • IT on esimese 16 minutiga kihvtim, kui kõik teised ained. PS CS6 ja kõik jutud.
  • Tija pakk jäi praegu postkontorisse, sest ma ei oska norra keelt ja ei teadnud, et paber tuleb kaasa võtta. :( lohutuseks ostsin kummikomme
  • Ma olen Eestisse tagasi jõudes küll vist igasugusele ilmale immuunne. Ootasin just poolhaigena 13 minutit vihmas bussi. Appi.
  • (21.10) Ahjaa. Lund sajab. Ausalt.
  • I wish puns translated between languages, is the funniest tag in Norwegian. I'm in love with a fairy tale...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!