neljapäev, detsember 26

jõulud

lund pole kuskilt näha, aga mul oli läbi terve jõuluaja jõulutunnet rohkem, kui enamikel teistel aastatel. norra jõulud on meie omadega sarnased, aga samas teistmoodi. siin pole verivorste, kõrvitsat (*nutt ja hala*), sülti, isetehtud piparkoogid on hoopis teise maitsega ja hapukapsas ei maitse hästi, ehk seetõttu, et seda müüakse karbis. karbis. hapukapsast. süüakse aga sealiha (ribisid) ja magustoiduna on riisipuding. juuakse julebrusi, mis on limonaad ja asdfghjkl kui hea see on! ma loodan, et olen seda ikka varem juba taevani kiitnud, aga igatahes on see super. 

põhiline jõulutrall käis meie kodus, aga 22–l käisime me oslos peretuttavate juures, kus sai maitsta glögi ja süüa riisiputru või, suhkru ja kaneeliga (taas norra jõulutoit). ülejäänud päevadel käisid meie juures hostema ja hostisa kärgpered. nii palju lapsi. oeh. :D aga jõulud olid üleüldiselt toredad, väga ehtsa jõulutundega.


jeesuse sünd kõigi nende piibliinimestega. ja seal kusagil on legolase kuju. :D


piparkoogimaja/kirik, mida me – wait for it – sööme!! varsti!! ei suuda oodata. :D


vasakul on hosttädi lapsed ja jesper. sõna otseses mõttes olime me ringis ümber sellesama jõulupuu ja laulsime norra keeles jõululaule. see oli naljakas, aga samas ka tore. väga korralik jõulutunne.


hostisa ja jõululaulud. mu hostisa on muusik, muuseas.




teine jõuluõhtusööma, jõululaupäeval. pildil kujutatud peaaegu terve 


kirik, kus jõululaupäeval käisime. pisike, aga armas.
meile laulis preestri tütar, preester ise rääkis pikalt–laialt (ma sain nii kolmveerandist ka aru) ja oli ühislaulmisi ja oli beebisid täiest kõrist karjumas hahah.


vasakult: hosttädi, hostvanaema, hostema. välk pole minu kaamerast. :D


vasakult: hostisa, hostema, hostema esimene mees, hostvanaisa.


riisipuding, mis maitseb väga hästi ja on vanilli ja vahukoore ja jäätise maitsega. ühe sisse peidetakse mandel ja kes selle leiab, saab martsipanisea. selle sai endale mu vanim hostnõbu.


ma ei suuda kirjeldada, kui paganama palju kingitusi seal oli. üksteist inimest, neist neli last ja kaks pool tundi avamiseks. minu kingitused olid hitid – põhiliselt eesti värki, magusat värki.


jesperil on doctor who hullus peal. ma kinkisin talle sonic screwdriveri ja ma pole kunagi kedagi kingituse üle nii õnnelikuna näinud. also, pane tähele ka riietust – sellega käis ta saamise hetkest nädal aega ringi. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

hei-hei, tore näha!